Programa Participar para Coidar, Fase 2

versión en español

Programa Participar para Coidar, Fase 2

Título: Pel con pel
Autoría: Idea e contidos: Marta Casal Cacharrón | Deseño e Maquetación: Lucía Escrigas
Idioma: Galego
Ano: 2021
Público Obxectivo: Todos os públicos
Licenza: Creative Commons Recoñecemento Non Comercial

Descarga:

Descripción:

Trátase dunha proposta de educación para a participación que toma como eixo central formar e sensibilizar sobre o Dereito ao Hábitat, desde un enfoque ecofeminista, ecosocial e de Dereitos Humanos.

Obxectivos:

  • Recoñecer o concepto de hábitat complexo
  • Asimilar o concepto dun hábitat digno e coidador desde un enfoque ecosocial, ecofeminista e o marco de dereitos de referencia
  • Aprender a coñecer as necesidades humanas universais e a diferencialas dos satisfactores
  • Aproximarnos á crítica dos satisfactores actualmente hexemónicos
  • Comprender a influencia da nosa contorna, dos nosos hábitats complexos, nas nosas posibilidades de benestar individual e colectivo e nos nosos estilos de vida
  • Analizar as emocións como fontes de información e activación para a transformación social
  • Coñecer a metodoloxía da cartografía social

Arquitectura Sen Fronteiras

versión en galego

Programa Participar para Cuidar, Fase 2

Programa Participar para Coidar, Fase 2

Título: Piel con piel
Autoría: Idea y contenidos: Marta Casal Cacharrón | Diseño y maquetación: Lucía Escrigas
Idioma: Gallego
Año: 2021
Público Objetivo: Todos los públicos
Licenza: Creative Commons Reconocimiento No Comercial

Descarga:

Descripción:

Se trata de una propuesta de educación para la participación que toma como eje central formar y sensibilizar sobre el Derecho al Hábitat, desde un enfoque ecofeminista, ecosocial y de Derechos Humanos.

Objetivos:

  • Reconocer el concepto de hábitat complejo
  • Asimilar el concepto de un hábitat digno y cuidador desde un enfoque ecosocial, ecofeminista y el marco de derechos de referencia
  • Aprender a conocer las necesidades humanas universales y a diferenciarlas de los satisfactores
  • Aproximarnos a la crítica de los satisfactores actualmente hegemónicos
  • Comprender la influencia de nuestro entorno, de nuestros hábitats complejos, en nuestras posibilidades de bienestar individual y colectivo, y nuestros estilos de vida
  • Analizar las emociones como fuentes de información y activación para la transformación social
  • Conocer la metodología de la cartografía social

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.